lauantai 31. toukokuuta 2014

Hypetystä!

Huhhuh. Eilinen hämmennyksen, hämmästyksen ja epäuskon sekainen tunnesoppa alkaa pikkuhiljaa selkeytyä ja niiden sijaan koko mun kropassani tuntuu vain kuplivaa onnea. Naama on hymystä hampaita täynnä, vatsassa perhosia, jalat levottomat ja tekee mieli päästää ilmoille raikuvia ilon kiljaisuja! JUMALAUTA MÄ MUUTAN TANSANIAAN!!! 

Taskussa polttelee lentolippu Tukholmasta Addis Abeban kautta Kilimanjarolle. Lähtö on 26.8 yöllä ja 27.8 puolilta päivin minä olen jo Afrikan kotona kädessäni kylmä inkiväärilimu. Suomipäiviä jäljellä on alle 90, viikkoja 11 ja risat. 


Tansaniassa olemisen aikana aion toteuttaa haaveeni matkasta Madagaskarin saarivaltioon. Ostin eilen Lonely Planetin Madagaskar-oppaan, koska mulle kelpaavat vain parhaat rannat ja vehreimmät sademetsät! Lisäksi uskottava Afrikan matkaaja tarvitsee silmiensä suojaksi päheät aurinkolasit!



Olen myös intoutunut tekemään ostoslistaa. Tällä kertaa en raahaa mukanani valtaisaa määrää lääkkeitä vaivoihin, joista en kuitenkaan tule kärsimään, vaan haluan mukaan paljon vaatteita joissa on kiva olla! Yleensä olen reissuilleni pakannut vain vanhoja ja kulahtaneita rytkyjä, jotka olen reissun päätteeksi hävittänyt tavalla tai toisella. Nyt haluan viipottaa Tansaniassa kivat kuteet ylläni! 

Ostoslista on pidempi kuin nälkävuosi. Tarvitsen shortseja, rentoja lökäpöksyjä, urheiluvaatteet (koska en todellakaan lähde sinne enää kertaakaan lihomaan!!!), säädyllisiä hameita, kevyitä mekkoja ja tunikoita, uusia bikinejä, meikkejä ja ennen kaikkea LEGGINSSEJÄ!!! Lisäksi riittävä salmiakkivarasto, otsalamppu ja tehosekoitin ovat Afrikassa tarvittavia välttämättömyyksiä!

Nyt alkoi homma etenemään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti