keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Hamna shida = There is no problem




Päätelkää näistä kuvista, kuinka onnellinen olen juuri nyt!

Herään joka päivä aamuauringon säteisiin ja verhoja hulmuttavaan kesätuuleen. Laitan hiukset sutturalle, juon hyvää kahvia, katson telkkarista uusintoja ja luen. Eilen kävin ekaa kertaa kävelemällä ruokakaupassa. Mulla on käytössäni kaikki maailman aika ja vitsit se tuntuu mahtavalta! Koko kevään olen keskittynyt työhön ja tienaamiseen. Rajannut, kasvattanut ja huolehtinut. Jumalauta, nyt mun täytyy huolehtia vain itsestäni. Ihan hyvä mennä keppien kanssa, niin askel on kerrankin hieman hitaampi. Mun ympärillä on ihan mahtavia tyyppejä ja yhdestä tämän päiväisestä keskustelusta sain voimaa, jolla kuntoutan jalastani huippukuntoisen! 

Kesä kesä kesä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti