keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Fiilistelyä

Tuijotan tietokoneen näyttöä, enkä osaa lähteä avaamaan ajatuksiani siitä, että miten mulla on näin mielettömän siisti tunne kaikesta. Sellainen olo oikeastaan, että olen varpaista hiuksiin asti ihan täynnä Afrikkaa ja se näkyy musta kilometrien päähän. Tansania tekee ihmeitä.

Nyt kun elämällä on selkeä suunta, on ollut helpompi päästää joistain pinttyneistä tavoista irti. Olen pian ollut viikon polttamatta, tällä kertaa ihan erinlaisella asenteella. Tuntuu kivalta kun henki kulkee. En halua olla riippuvainen mistään. Olen myös alkanut pikkuhiljaa käymään läpi tavaroitani ja vaatteita. Osan myyn, osan heitän suoraan kierrätykseen. Hirveä määrä kamaa, jolla en ole tehnyt mitään, mutta jota olen vuosia kantanut mukanani ja jota en ole vain osannut heittää pois. Pakko pistää tuulemaan, tuntuu että moni asia mun elämässä on vain kerännyt pölyä ja junnannut paikallaan.

Vitsi mikä vaihe elämässä! Mun suurin unelma on toteutumassa ja oon isojen, jännittävien juttujen äärellä. Vuosi 2014 tulee olemaan suuren suuri seikkailu! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti