tiistai 12. elokuuta 2014

Kaksiviikkoinen Lapppeenrannassa

Kotona taas, kädessä italiasta tuotu tetrapakkaus valkoviiniä. Olin Lappeenrannassa pari viikkoa ja tulin tänään Turkuun somesta bongatulla kimppakyydillä kahden kivan hepun kanssa. Olen ollut kämpillä koko kesän aikana alle kolme viikkoa, käynyt pyörähtämässä ja pesemässä pyykkiä ja jatkanut taas matkaa. Ja vitsi mikä kesä mulla on ollut! Viidet festarit, hulluna keikkoja, hyviä viboja, monet kesäkännit ja paljon hyvää safkaa. Tällaista kesän pitäisi aina olla. Seksihellettä ja hauskanpitoa! Mä olen onnellinen, epätoivoisen ihastunut ja valmista kauraa Afrikkaan! 


Safkaamassa. Eteerinen Jenni. Kuvan otti Raisa Pesonen.


Lappeenrannan ryssä aka Drinkki-Jukka aka Sipsi-Jukka


Myö


Mie


Puppa J apsuissa


Onnea Joni!


Jessss eka keikka, meininki vitun HC


The Bloodlands tms.


J. Kiesi Kalevatron-festareilla valleilla


Rakkautta sataa HC-festeillä


Halkosaari-kaverikuva



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti