sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

London calling

Mulla on ens kuun lopussa kolmikymppiset. Pitkään funtsin että mitä tuolloin teen kun juhliakaan ei huvita järkätä. Mun kaveriporukka on ripoteltu iloisesti ympäri Suomen, joten mun kaikki tärkeimmät tyypit eivät kuitenkaan pääsisi paikalle. Mietin myös Pohjois-Pohjanmaalle lähtemistä ja siellä perheen kesken juhlimista, mutta meidän perhejuhlat seuraavat aina samaa kaavaa ja ilta päättyy siihen, että mun pikkusisko pahoittaa mielensä ja poistuu paikalta.

Ainoalta järkevältä tavalta viettää synttäreitä tuntuu matkustaminen.

Sain sovittua viiden päivän vapaan mun synttäriviikonlopun ympärille. Katselin lentoja sinne tänne, mutta lentohinnat mua kiinnostaviin paikkoihin (such like Palermo, Beirut, Marrakesh, Tirana...) kipusivat 400-600 euron paikkeille, joten budjettisyistä päädyin sitten buukkaamaan lennot tavallistakin tavallisempaan kaupunkikohteeseen, joka ei oo koskaan mua ees mitenkään erityisesti kiinnostanut. Nimittäin Lontooseen.

Eka olin että blaah siellä on vaan vettä, sumua, pari kauppaa siltoja, torni ja muutama muu tönö, mutta mennään nyt etten päädy nolona työpaikalle tötteröhattu päässä synttäreillä. Googlettelemalla mulle on kuitenkin selvinnyt että Lontoossa on kaikkea aika päheetä nähtävää, kuten musikaaleja, katutaidetta, hullun boheemeja kahviloita, monta kiinnostavaa lähi-idän ruokia tarjoavaa lafkaa, ehtymättömät siiderihanat ja rajattomat shoppailumahdollisuudet.


























Off to London siis.

2 kommenttia:

  1. Uskomaton, että täytät jo niin monta vuotta! Lontoo on kiva kaupunki, siellä on varmasti nähtävää kaikille. Ite olin siellä niin pikaviestintä ja kiertelin vaan menemättä oikeesti minnekään. Jossain ilmaismuseosa kävin, seki oli hieno. Nykyään on hyvä, kun voi googlettaa etukäteen, mitä vois katella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, tykkäsin Lontoosta kun se oli niin rosoinen.

      Poista