torstai 1. joulukuuta 2016

Home is where the fuckers aint

Hieman jo jännittää. On 1.12 ja oikeastaan mun pitäisi saada mun asunnon avaimet käteen jo tänään. Mun vuokranantaja on todella sympaattinen professori Jyväskylästä ja mulle tuli heti sellainen olo, että tulen varmasti viihtymään uudessa kodissani vallan hyvin.

Vakuutusmuutokset tehty, osoitteenmuutos tehty, vuokrat maksettu sekä nykyiseen että entiseen kämppään ja muuttoauto vuokrattu Raision Ikeasta kolmeksi päiväksi. Vuokraisäntä kovasti remppaa asuntoa ja keittiökin oli pari päivää sitten saaduissa kuvissa jo aika valmiin näköinen.

Kun teimme vuokrasopimuksen pari viikkoa sitten, oli keittiöstä juuri riisuttu vanhoista kaapeistaan ja alkuperäiset 1920-luvun pinnat esillä. Vanhaa tapettia, hormi ja hällän paikka. Voi kun joskus vielä pääsisi remontoimaan ihan omaa asuntoa. Ja voi kun osaisi. Onneksi mun vuokranantajalla on silmää ja kunnioitusta vanhaa kohtaan, mun uusi keittiö näyttääkin siis ihan kivalta.

Ensi viikolla siis alkaakin sitten sisustaminen. Salmisella on 900 euroa humputtelurahaa, joten let the wild mööpleeraus begin!

Tässä pari vuokranantajan lähettämää kuvaa remonttikaaoksesta. Valtava potentiaali kodikkaaksi bitch caveksi löytyy. Asunnolla on hauska historiakin... Viimeisimpänä sinne on kaupungin teatteri majoittanut vierailevia esiintyjiä. Aika boheemia!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti