torstai 20. maaliskuuta 2014

Sairaana




Olen ollut kipeänä kolme päivää. En tykkää sairastaa, mutta toisaalta potilaana voi olla tekemättä yhtään mitään kauhean toiminnallista tuntematta huonoa omaatuntoa joutilaisuudesta ja se jos jokin on kivaa! Oon kuluttanut aikaani katsomalla Mad Fat Diaryn ekan tuottiksen ja Skins:n kaks ekaa tuottista. ompelemalla rinkkaan lippuja, rakentamalla majan mun huoneeseen ja tekemällä pitkästä aikaa makaronilaatikkoa. Lisäksi oon syönyt kinder buenoita ainaskin kymmenen euron edestä, niistänyt nenäni verille ja pohtinut ihan liikaa sitä, miks oon Suomeen palattuani ollut alakuloisempi kuin koskaan...

No jaa. Nyt lähden lähikauppaan, ostan taas 10 eurolla karkkia, nautin viimeisistä laiskottelun hetkistä ja laitan leffat pyörimään. Tekis mieli leipoa korvapuusteja, mutta tiedän että söisin yksin koko pellillisen.

3 kommenttia:

  1. Karkki on ihanaa. Mää koitan muka olla syömättä karkkia edes sillon tällöin koska joo paljo sokereita joo ei ole hyväksi koska diabetes (joka käytännössä näkyy vain jos syön karkkia). Jos parisuhe ei valvois karkinmässytystä niin söisin varmaan paljo enempiki - hyvä vaiko eikö.
    Mulla tulee harvoin kommentoitua vaikka seuraan sun blogia ja luen aina päivitykset. Tuun aina hyvälle mielelle sun jutuista :-)

    VastaaPoista
  2. No vähä kiva että luet! Mulla on siis ainaskin yksi lukija :-D Jee! Siis et arvaa, mää söin viime yönä 2 rasiaa supersalmiakkia, suklaalevyn (marabou corn crunch), yhden suklaapötkön, brie-juustoa ja vaikka mitä muuta sairaan hyvää. Ainaskin pullaa. Tänään palasin ruotuun ja järkevään syömiseen. Harmi ku kaikiessa hyvässä on kaloreita :(

    VastaaPoista
  3. Olis kiva jos kalorit runsaasti nautittuna laihuttas!

    VastaaPoista