torstai 7. kesäkuuta 2012

Ikävä

Jepjep. Niitä päiviä, kun bongoflavat raikaavat jo aamusta ja valokuvakansioiden parissa vierähtää tuntikausia. Olispa joku kone, vaikka sellainen Roald Dahlin kehittelemä lasihissi, jolla saisi itsensä Tansaniaan tarpeeksi usein!

Mulla on ikävä...


... kämppiksiä


... stoneyta, maailman parasta limpparia


... kotikulmia


... vankilan poikia


... afrikkalaisia kavereita. Kuvassa Rasta-Kash.


... sitä kun aamupala odottaa valmiina ja kahvia on tarjolla ympäri vuorokauden


... Babua



... nyrkkipyykkiä


... alfredoa


... superhyvää leffateatteria


... kilimanjaroa


... hyviä pileitä


... ja Sansibaria.

Niin. Ja miljoonaa monta muuta asiaa. Tänään päätin, että mun seuraava matka kohdistuu Afrikan mantereelle. Tour Etiopia & Tansania syksyllä 2013???




2 kommenttia:

  1. Babu! Alfredo! Apua! Säkin oot ollu näköjään Tanzania Volunteersilla :D Tosi outoa törmätä tollaisiin tuttuihin kasvoihin jossain random blogissa :D Olin ite tänä keväänä Moshissa, syksyllä takas :)

    VastaaPoista
  2. hahaa :D mulla oli kauhea valinnan vaikeus, että lähenkö tansaniaan takas vai käynkö ekka kattomassa kuubaa, jamaikaa ja intiaa... ne on ollu mun unelma monta vuotta. vaikka ikävä moshiin on aivan HIRVEÄ, päätin että nyt on aika tsekata nuo muut mestat ja vasta sitten palata. en voi kyllä enää tota afrikan matkaa lykätä sekunttiakaan, siellä on mun toinen koti.

    VastaaPoista