maanantai 2. tammikuuta 2017

Kodiksi asettauduttu

Hoidetut hommat:

- Kamat haettu Lappeenrannasta
- Vanhalle kämpälle sanottu heipat
- Rokokoo-sohvaryhmä hankittu olkkariin
- Lastulevyisistä huonekaluista hankkiuduttu eroon sohvapöytää lukuunottamatta
- Kartat ja ryijyt seinillä

Hoitamattomia asioita: 

- Sänky.......
- Valaistus
- Keittiön Artekit
- Keittiön verhotanko
- Pyykinpesukone

Ohessa pari sniikkipiikkiä mun kodista. Se on ihana, se on vanha, se on lämminhenkinen, se on turvallinen, se on paras paikka missä oon ikinä asunut. Se on mun happy place.


Kaikin puolin elämä on ollut jees. On ollut vähän räppikeikkaa, mökkeilyä, ystävien vierailuja, paljon sushia, koiria, mukavia työpäiviä, kirppislöytöjä. Tulossa hotelliviikonloppu Helsingissä Hotelli Lilla Robertsissa. Oon lukenut paljon, katsonut Greyn Anatomiaa, vähentänyt röökaamista, syönyt mätiä ja suunnitellut matkaa New Yorkiin. Oon löytänyt uusia bändejä, joista yks on Milk Chance. 


LIFE IS GOOD MAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti